close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
該如何抉擇??
Dec 18th 2014, 10:03

可以參考這篇
820 發熱耗電的解決方法

820不能當遙控器 沒紅外線!! EYE想也不能 只有蝴蝶2.M7或M8 高階機才能!!

820 跟EYE 我也煩惱很久!!

我今天剛去訂了一之820

驅使我買820的原因 大小爽度 現在用5.3的 雖然EYE 5.2沒差太多
出門我都會習慣帶包包 大小不是重點

再來我不喜歡帶手機上廁所 浴室 游泳 海邊 防水不需要!!

鈴聲的大小聲 去專賣店聽過 喜歡820比較清晰 雖然都只有下喇叭有聲音
但是看影片 有差!!

再來是價差.多的價格 我可以再買洞洞套. 鋼化貼 .行動電源等等!!

買手機 就買自己的需求 就好了!!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()