Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
Focus 3W 發生2次上坡卡住不動
Oct 26th 2013, 12:32

不得不說! 3W是我開過最滿意的車

但有個小問題讓我很頭痛

1.
上禮拜假日在北投捷運站地下停車場要上坡
油門踩下去慢慢爬坡 爬到一半車就停住了
接著把油門踩到底,車還是不會動就卡在斜坡上
把檔切到S才順利上坡

2.
在地下停車場轉彎處D檔上坡卡在轉角,當我踩稍微用力點
車子瞬間退檔加速後輪打滑...害我差點去撞壁
輕踩沒力踩用力一點上坡加速又那麼快!
到底是要我怎麼做

我開過很多車了! mazda toyota的車都沒發生過這種情況..
很不習慣3w的油門..輕踩沒力 用力一點又爆發力太強

難道以後上坡都必須切S嗎

==================10/27
說我是他廠寫手的我懶得理了..

感謝提供資訊! 下禮拜放假來去原廠做更新看看

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()