Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[變髮] 公館hg1店Bonnie 染完髮質變好!
Oct 27th 2013, 03:24, by fab7

作者fab7 (77)

看板hairdo

標題[變髮] 公館hg1店Bonnie 染完髮質變好!

時間Sun Oct 27 03:24:45 2013

我從來不相信網路評價,每次看到推薦文,先用有色鏡片過濾,會挑hg其實是看到臉書,有朋友like幾張粉絲團的照片,我是這樣被吸引去!經過這次hg染髮,我想網路有時還是可以相信。 hg的Bonnie長的可愛,有一滴滴傻大姐感覺,和他講話自在舒服,染髮三小時飛快過去,不止染還有洗加剪,我的推薦點在於被他染完髮,髮質不可思議變得比以前好!因為我沒另外加買護髮,猜想應該是染劑品質比別家好吧! 網友可以參考我自己近拍頭髮的照片/手痠的要死/,不同光源有色差,我染的色最接近左一 http://ppt.cc/bMaC 染完髮質變好真的很神奇。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.235.230.62

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()