Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[求助] 明天要參加換桌聯誼,心情複雜
Oct 27th 2013, 03:26, by rainbowpo

作者rainbowpo (You sure !)

站內Boy-Girl

標題[求助]明天要參加換桌聯誼,心情複雜

時間Sun Oct 27 03:26:07 2013

跟交往8年的男友因對方劈腿而分手後 內心的黑暗增加了不少 空窗了2年,回不去也只能前進 生活圈子比較小 雖然男生很多,但都是小朋友 朋友A鼓勵我去參加聯誼 參加2次之後,證明我是群聊的弱者 想要停一陣子,調整心情再說 但因為A家裡有事 就把報名好的機會讓給我 所以明天要進行第三次挑戰 我家小弟也熱心提供意見叫我穿裙子參加 我的心情既茫然又複雜 茫然不知道怎麼做比較好 複雜是因為又要參加集體面試 可否請各位給我一些意見 謝謝 PS因為只對電影、芳療、新竹、美食幾個版熟 所以po在這邊 如果不符版規,請各位提醒我,我會自D -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.67.20.169

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()