Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
2013 Ski and Snowboard gear is on sale now.

Get ready for Spring with new arrivals and wake gear. Shop today.
From our sponsors
[心得] Holika Holika BB舒芙蕾
May 16th 2014, 15:50, by bobobobobos

作者bobobobobos (mangobo sister)

看板MakeUp

標題[心得] Holika Holika BB舒芙蕾

時間Fri May 16 15:50:40 2014

圖文網誌版:http://ppt.cc/UMSe ------------------------------------------------------------------------------ 老實說我有密集恐懼... 整個打開密集到........說不出話來 我妹還約我買春夏版 立馬就say no 質地:偏乾 個人覺得 是超超超乾 味道也是偏香濃郁類型 不得我心XD 覺得沒很好推耶 相當薄透質地 會發亮的意思 妝感透亮 且擦起來自然 不會厚粉狀態 其實是很不錯 但由於它一打開整個密集症狀 讓我有點怒怒怒怒怒(愛買又愛叫耶欸你) 加上味道又濃郁 本人較偏愛無味保養美妝品 但似乎很少這種產品如果有又好用的話 請推薦給我好嗎 :) 且偏乾 讓皮膚本來就頗乾 即使妝前保養還很乾的我 又 怒怒怒怒怒(愛買啊 你) 是擦起來不會很乾 但質地乾到有點不好推.. 不得我心(年紀大 脾氣更大了...) 但有一點還蠻好的 光澤度讚讚 就這點 還算OK囉 或許這個牌子 真的很不適合我吧 XDDDDDDD 謝謝大家看完這篇 抱怨+無精打采的小反推文:) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 49.159.186.154 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1400226643.A.F21.html ※ 編輯: bobobobobos (49.159.186.154), 05/16/2014 15:57:56

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()