close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
即時新聞-最新 
看陳為廷襲胸案 張景森:還好我從不記恨
Dec 23rd 2014, 14:50

太陽花學運領袖陳為廷自爆襲胸腥聞往事,柯文哲競選團隊-政策總監張景森在臉書上說「之前陳為廷在臉書上罵我,幸好我從不記恨」。

張景森今天在臉書上寫道「陳為廷這位革命小將被自己的光環閃到眼睛,毫無依據人云亦云,之前曾在臉書上罵我是『許多更新案和開發案的打手』,還好我從不記恨。」

而張景森提到的這件事,可能是11月26日陳為廷在臉書上講的「事實上,張景森在過往各種開發、都更案裡都是打手的角色,如果柯未來的施政要受限於張的路線,那的確很難搏得信任」一事。(即時新聞中心/綜合報導)

張景森說還好我從不記恨。翻攝自張景森臉書

陳為廷曾經在臉書提到張景森。翻攝自陳為廷臉書




<<即時新聞動起來>>

【動即時】:最鄉民的影音頻道

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()