close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
想請電腦高手幫我看看 謝謝
Nov 16th 2014, 05:18

最近想玩一款線上遊戲 遊戲需求基本配備如下

我自己本身這台電腦很老了
但因為沒有足夠資金
想請高手幫我看一下
我這台還有救嗎? 可以只換部分配備嗎?
還是建議直接換台新的比較快呢? (希望可以順便告知大概價位)
我想玩起這款遊戲不用到效能最好 但是可以跑的動玩起來順暢就好效能在中等
麻煩大大幫幫忙了 我對電腦非常不了解
以下是我電腦的配備 目前只知道顯卡是一定要換的@@"


This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()