close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
拜託各位幫忙辨別TNF外套真偽
Nov 15th 2014, 15:54

很抱歉在這裡打擾各位
因為TNF客服至今仍然未回覆我
因為有點急 所以只好在這裡詢問

有新圖 故重新PO 抱歉
最近小弟剛購入the north face dryzzle系列gore tex外套
但是購入後礙於顏色太亮故要出售
然後在網路上有人連絡我說可否交流外套
所以在此請各位大哥幫我看看賣家給的圖
他說在摩X頓 8千多元購入
謝謝各位大哥

但是我上網怎麼搜尋都找不到這一件
因為我還滿想要交流深色系列
他說是hyvent系列

謝謝







This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()