close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
大家中華4G都用哪種費率呢?
Oct 11th 2014, 11:05

我也來給個建議,最近剛辦好中華電信3G全能平板199型(月租199,上網流量1G)
但是只要在明年1/4以前到中華門市升級成4G,上網流量就增加為2G(超過會直接斷)
而且我是到燦坤的震旦辦np移入且不拿平板,折抵費全轉入預繳金,結果可折2250元(綁2年約)
換算起來2250/24再分攤至每個月,我只需要月繳105.25元(前提是不打電話)
但如果打電話費率較高,網內1分鐘約3元、網外(含市話)1分鐘約6元,所以只適合很少打電話的人
我要等到10月21日以後才能轉換,轉換的隔天我就直接去中華升級為4G,這樣就有2G的流量可用...
以上給你參考...(高雄市)

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()