Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[心情] 平安夜裡夢見妳
Dec 25th 2013, 14:48, by evilcloud

作者evilcloud (平常心)

看板Boy-Girl

標題[心情] 平安夜裡夢見妳

時間Wed Dec 25 14:48:14 2013

我知道這個適合擁抱的日子不適合現在的我 伴著滴答的雨聲 只想快點入眠 好讓我忘卻剛才街上男男女女牽手相擁的畫面 隨著細雨的滴落的節奏 我也緩緩的失去意識 沒想到一睜開眼 便是倒帶十多年的從前 夢中的妳我依然青澀 不敢接吻 不敢牽手 甚至連談話都沒辦法看著對方的眼睛 但是我們卻知道 妳我是彼此的彼此 如同當年的妳我 這個夢 莫名的開始 也莫名的結束 沒有結局 也許也算是一種結局 醒來後 心情沒有多大的起伏 如同夢也如同當年一般 淡淡的 淡淡的 只是有點惆悵 我在想 為何夢到的是妳 而不是我最懷念的她 或是我最恨的她 亦或是我最感愧疚最深愛的她 如同我們的結局 沒有答案 惆悵中我想起了張小嫻文章中的一段話 : 我們以為愛得很深、很深,來日歲月,會讓你知道,它不過很淺、很淺。 輾轉得知妳已嫁做人婦 過得幸福 能在彼此的人生中留下一記淡淡的痕跡就夠了 我也不需要去做無謂的打擾 希望妳能一直幸福下去 謹以此文紀念我的 First LOVE -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 59.120.54.145

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()