Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
 
[問題] 請教版友哪裡有打卡鐘專門店啊?
Dec 25th 2013, 12:29, by alivehuang

作者alivehuang (報告海~報告海~)

看板Kaohsiung

標題[問題] 請教版友哪裡有打卡鐘專門店啊?

時間Wed Dec 25 12:29:26 2013

各位高雄的鄉親午安 小女子要幫服務的公司採買打卡鐘一台 但是又不敢隨便買(9*9有我知道,但這暫不考慮),想請教各位知不知道哪裡有專賣店 或者有推薦的款式也拜託分享給我 感恩各位的協助 -------------(以下請勿刪除)----------------------- 不管你要問什麼,都別忘了附上『高雄點』 (我是高雄人或我曾住在高雄不能當高雄點喔) 我是個去外地打拼後歸鄉的高雄人 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.39.71.247

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()