Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
Re: [討論]這種情況是我錯了嗎?
Sep 1st 2014, 20:20, by OnesXiao

作者OnesXiao (5D3 何時要降價!?)

看板car

標題Re: [討論]這種情況是我錯了嗎?

時間Mon Sep 1 20:19:54 2014

前二個星期跟太太去好市多內湖店 可能農曆七月的關係,人爆多的!! 我進地下室後就直接轉進B2 過二個柱子後,剛好看到有戶人家搬完物品準備上車了 我打開雙黃燈後就停在對面等,對面車道突然彎進一台車,以飛快的速度衝了過來 由於速度太快,煞不住就停在即將離開的客人正前方,然後再慢慢的倒退... ------------------------- ←我 婦→→→→→→→婦 ------------------------- ↑客 雖然在地下室婦人臉上還掛著莫名其妙的墨鏡,但還是遮掩不住她"這是我的車位"的表情 我在原地停了5秒左右,三方都沒有動作 評估她車子的狀況及三寶之首的危險性,為了愛車的安全,我只好默默的離開了 我相信車位她應該比我早發現,但是我應該比較早到... -- ___ 按這裡檢視正妹的圖片  ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.37.214.250 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/car/M.1409574001.A.CDD.html

jack2: 基本上,我會等對方停好車下車後,就去她車子旁邊走一圈 09/01 20:30

jack2: 嚇嚇她就好了,要搶也很難搶過啦 09/01 20:30

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()