Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[求助] 可以不要嗎?
May 13th 2014, 23:27, by wudidog

作者wudidog (嗚啦啦)

看板Boy-Girl

標題[求助] 可以不要嗎?

時間Tue May 13 23:27:41 2014

事情的發生, 前面一篇文章有寫 大概就是... 之前追求一個女生, 雖然中間我和女生一度還不錯 但最後關係還是弄得很僵, 還因此把我朋友牽扯進來 現在那個女生和我朋友走很近 ====== 可以感覺得出來 女生對我朋友越走越近 不斷試圖讓彼此的生活圈重疊 去認識男生的朋友, 也讓他進入自己的生活圈 雖然我相信男生對女生感覺還好 因為他身旁本來就很多紅粉知己 很多對女生的親密動作, 也都不是很意外 但是感覺得出來, 女生是有心的 在同個工作環境下, 一直目睹這些事情 心真的很痛 更痛的是, 可能之前的一些印象, 讓女生對我開始冷漠 只是我不想和女生斷了這條線, 就算只能當個朋友也罷 心中總是在想, 可以不要不理我嗎? 這個感覺就像是迴圈 一直看見他們的相處越來越多, 心理的困境不斷重複再重複 心好痛... 只是... 怎樣才能跳脫??? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.43.6.194 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1399994864.A.B99.html ※ 編輯: wudidog (114.43.6.194), 05/13/2014 23:34:59

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()