Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 錄取後轉調職務的情況常見嗎? 晶元光電
May 13th 2014, 21:22, by treeyoyo

作者treeyoyo (什麼都討厭)

看板Tech_Job

標題[請益] 錄取後轉調職務的情況常見嗎? 晶元光電

時間Tue May 13 21:22:15 2014

各位先進想請問一下 我今天一情況,雖然是研替但是還是想問問,怕以後遇到 我本來錄取今年度的研發替代役 晶元光電 IE工程師,但就在今天人資打來跟我說 啥組織改組什麼的,導致沒了IE工程師這職缺 問我可不可以接受 生管管理師的職務 想問這種錄取後又換職務的情況常見嗎? 另外想問 生管綁三年 又是晶元這種風險高嗎 小弟 私大資管 124 IE碩 應屆 還是我去當的一般替代役,明年捲土重來會比較好 邊弄論文邊迷惘中T^T -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 140.124.77.3 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tech_Job/M.1399987337.A.B32.html treeyoyo:轉錄至看板 RDSS 05/13 21:26

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()