Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[心情] 祝妳生日快樂
May 11th 2014, 22:39, by nicholas1

作者nicholas1 (nick)

站內Boy-Girl

標題[心情] 祝妳生日快樂

時間Sun May 11 22:39:25 2014

從分手到現在也半年了,不知不覺前女友的生日也到了,不知道該不該祝她生日快樂。少了我的她日子更快樂嗎?還是跟以前一樣呢?雖然分手後幾度有聯絡,但都被我內心打槍,或許只是我純粹不想她,怕我被回憶吞噬、心痛,也怕她覺得累覺得煩;或許是我還太愛她,所以選擇祝她幸福,不關心就是最好的關心。 之前在一起的日子雖然不長,卻有很多難忘的回憶,因為這段感情我也斷過手腳,為了她我很願意去摘星星。但這些都過去了,放不放的下反倒不重要,重要的是這些回憶已經深深留在我心裡了。 感謝她出現在我的生命中,感謝曾經有她的陪伴,給了我一段最快樂的時光。她曾說最後一個祝福的才有意義,那不跟她聯絡的我,在這po應該看不到的文,是否最有意義呢? 祝她生日快樂 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.37.90.75 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1399819167.A.F8E.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()