Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
Kingston MobileLite Wireless 無線卡碟分享器
Mar 21st 2014, 14:09

今天收到了一各包裹 .... 這是我定電子雜誌的方案

因為我很想要這各東西

因為我還是不能接受手機拍照的品質阿

可是出去玩要打卡之類的時候,相片的傳輸就是很大的問題

這各解決了我的困擾 .... 還可以當行動電源

這台最多能夠讓三位使用者同時分享及讀取檔案

Kingston MobileLite Wireless 無線卡碟分享器

按這裡檢視圖片

噹噹噹 .... 背景是我可愛的床 !!!!

裡面的東西與配件如下

轉接卡 / 充電線 / 本體 / 超簡略說明書

按這裡檢視圖片

本體正面照 ~~

按這裡檢視圖片

一側的SD讀卡機 ~~

按這裡檢視圖片

另一側的充電孔與USB傳輸孔

按這裡檢視圖片

哈哈哈 ~~ 接下來就是充電完來好好給他使用使用啦

不過我朋友有用過了 !!! 應該不會讓我失望低

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()