Blogtrottr
批踢踢實業坊 Japandrama 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[心得] 高校教師1993...
Oct 29th 2013, 18:17, by hfs

作者hfs (快樂!移民日本!夢想成真!)

看板Japandrama

標題[心得] 高校教師1993...

時間Tue Oct 29 18:17:08 2013

高校教師1993... 一邊看...一邊想著前女友... 一邊問自己:我是不是真的很失敗...? 我也是這樣一個不適合這個世界的人嗎...? 最後一集的最後幾分鐘... 讓我哭好久...有哭出聲音來的那種哭... 每次想起前女友的時候.回憶的都是吵架的片段... 但是在看這部劇的時候... 會有一些甜蜜的小情景突然冒上心頭... 一起去唱歌...一起去爬山...載她出去玩等等... 以後還有可能遇得到嗎...? 讓我願意講南極企鵝跟朝顏的故事給她聽的女孩... 大概再也遇不到了吧... 我是一個失敗的人... 人間...失格... -- 如果我的文章有哪邊不小心違反規定.請告知我. 我一定會立即回來修正.請先不要急著刪除文章.感謝大家! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.229.3.243

ffint:你這篇應該比較適合發到日記板 10/29 18:25

lovegogi:當時還未成年嗎,這樣才能牽拖到完整的野島三部曲啊...XD 10/29 19:13

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()