Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
Re: [求助] 每次交女友我弟的理智線就會斷掉
Oct 29th 2013, 02:22, by trantest

作者trantest (啾啾老公壞壞)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 每次交女友我弟的理智線就會斷掉

時間Tue Oct 29 02:22:52 2013

我個人有個想法 就是當局者迷,他現在還處在青春期躁動的階段 我們都曾經這樣過來的 我也曾經為了和以前的男友晚上講電話,講到電話費爆表過 (其實一直到現在 我晚上也是每天都會和我老公講話:P) 個人認為,與其不斷限制他 不如想辦法節省他講電話的話費呢 畢竟現在最要緊的是不斷流失的錢 比如說幫他辦一隻3G手機,讓他能跟女友傳LINE代替傳簡訊 還有叫他去申裝SKYPE,這樣不但能省電話費,還可以視訊看到他女友呢 或是辦一對亞太機讓他和女友網內互打 另外一隻機讓他正常跟家人使用 約法三章,如果這樣還不行 電話費還可以爆表的話 那整個手機都給他沒收起來吧 不過以我過來人經驗 走到沒收手機這一步必須是不得已的最後一步 因為我以前國中時期曾經手機被沒收之後,跑去買電話卡 結果把該吃飯的錢都拿去講電話了.....= = 呵 年少輕狂誰沒有 與其限制不如彈性點想想對策方案吧!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.166.58.53

attack911:好閃!原PO超正!>\\\< 10/29 02:24

takeoff16tw:九妖妖! 10/29 02:30

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()