Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Need cooking inspiration?

Have a passion for cooking delicious meals or need inspiration for your next dish? Daily food fares to quench your palette when you subscribe to Recipe ideas.
From our sponsors
[變髮] 推薦hg1館 bonnie(幫你)幫我變回少女
Sep 25th 2013, 20:45, by samiguan

作者samiguan (SAMI)

看板hairdo

標題[變髮] 推薦hg1館 bonnie(幫你)幫我變回少女

時間Wed Sep 25 20:45:47 2013

無法計算我頂著落魄布丁頭有多久 久到我看到布丁色都沒感覺 久到以為那是我原本的髮色 早已見怪不怪 實在好忙忙好忙好忙~~沒有空管我的頭髮 直到最近有人忍不住跟我說 ”你頭髮是不是要去整理一下” “不覺得大家跟你講話都忍不住盯著你頭髮看” 甚至我的媽~都說:”需不需要資助你~是不是沒錢了頭髮才….遲遲沒整理阿” (以上,大概就是這麼慘烈的情況) 跟幫你(bonnie) XD 預約前 我可是有先把醜話說在前頭”看到我不要嚇到唷” 有點難為情說真的是太過邋遢 畢竟我離25歲都還有一點距離 幫你鏗鏘有力說了句”放心交給我!” 我還真的很放心交給她!顏色要染什麼也都交給她選 下有相片 http://ppt.cc/-98I 幫你說這叫”澄紅色” 這次去我還有護髮~ 而且硬要幫你幫我(這四個字湊一起好好笑) 燙電捲 http://ppt.cc/DO27 他下個客人都到了還被我纏住,好險沒害人家等太久! 謝謝將我變回少女的幫你~你真是我的急救箱欸! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.229.44.92

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()