Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[挑選] albion 妃思雅 還是 賦活
Sep 25th 2013, 18:21, by likewinnie

作者likewinnie (winnie)

看板BeautySalon

標題[挑選] albion 妃思雅 還是 賦活

時間Wed Sep 25 18:21:25 2013

就要衝了 還是舉棋不定 不知要選妃思雅還是賦活? 很怕價差沒有達到該有的效果? 一整個搭下來 因為差一點要湊滿額目前猶預點在 1.妃思雅 + 超透妍精華防曬乳 SPF50 PA+++ 2.妃思雅 + 夏雪粉餅 2.賦活 +超透妍精華防曬乳 SPF50 PA+++ & 夏雪粉餅 但矛盾點來了 防曬乳我有黛珂的正在使用中但係數低(一瓶使用中 一瓶庫存) SPF50的倒是沒有, 但有蘭蔻的小管裝10ML 2~3支 我不肯定這些能不能撐得到明年週慶 我是想說趁現在太陽尚毒,快用SPF50的,等冬天再用係數低的 但又想說10ML小管2~3支可以撐完這夏秋天尾巴, 明年夏天再買SPF50新款 而粉的話我目前有新歡是蘭蔻雙層粉底液 還滿好用 有光澤感 但唯一缺點持久度不算佳 到晚上就掉得差不多 而夏雪我那時試在臉上還滿喜歡(那時的感覺)我喜歡自然輕透有光澤 感覺沒上妝,但其實是有上妝的修飾,但卻很自然變美 但試了蘭蔻那支後,也喜歡,但家人一直說蘭蔻比較光澤感亮亮的 我也就忘了當初試夏雪的感覺了...>_※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 124.12.81.169

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()