Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
[問題] 如何抓住機會
Sep 25th 2013, 17:19, by bigmacindex

作者bigmacindex (麥克)

看板Salary

標題[問題] 禮多人不怪?

時間Wed Sep 25 17:19:02 2013

原PO目前還是學生 有幸與幾位知名企業的主管對談 想當然爾 要抓住每一個機會讓他認識、記得我 但因為不是本科系出身 除了自我介紹之外 話題的發展有限 不知道還能跟他們談什麼 但用了一點方法讓他注意到我 沒有競賽經歷 也沒有證照 像我這樣的履歷 停在他們手上不會超過5秒 說不定根本就不會到他們手上 就被碎紙機吃掉了 光是注意還不夠 應該還要讓他記得 依稀記得也好 不然不就等於又錯過一次機會 我後來想想 是不是可以去要信箱呢? 定期寄信給對方 可能是我的看法 我的履歷 或者是 過節的問候 請問 這樣的舉動會不會失禮? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.42.183.118

HeyShow5566:看到就喊乾爹, 保證對方印象深刻到不行 09/25 17:34

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()