Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
>即時新聞-最新 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
詹詠然:有權要求把國名說正確
Sep 25th 2013, 06:37

【王毓健/綜合報導】臺灣網球女將詹詠然昨在中國寧波舉行的WTA(Women’s Tennis Association,女子職業網球協會)鄞州銀行女網賽遭介紹來自「中國台灣區」,她當場向裁判長抗議,引發台灣網友迴響,凌晨她再次重申心聲。
 
詹詠然在Facebook粉絲專頁強調:「我並非想針對任何國家,也沒有要帶來任何不必要的情緒,我只是純粹在世界各地比賽,努力完成我的夢想。今天我不管身處在世界哪個角落,我都有權利要求把我代表的國家說的正確,我的名字後面的國家縮寫是TPE中華台北,只希望大家能尊重這一點!」

詹詠然堅持自己代表臺灣出賽。取自詹詠然Facbeook粉絲頁

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()