Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最熱
>即時新聞-最熱 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
醉漢大鬧派出所 嗆「不然關我啊」
Sep 25th 2013, 04:35

【呂健豪/新北報導】「跟我道歉,不然就關我!」新北市1名男子經常喝醉四處遊蕩騷擾店家,日前他因喝醉到某按摩院大呼小叫,店家不堪其擾報警處理;警方到場勸離後,該男子竟跑到派出所大吵大鬧,表示警員態度不佳要求警方道歉,並跟警方說:「要就跟我道歉,不然就關我。」警方不得已只好暫時將他留置在拘留室。

警方感到相當無奈,紛紛表示「這傢伙常來亂,但酒醒就忘了。」

想看更多現場直擊鏡頭,請快進蘋果關鍵現場粉絲團

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()