close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
有關尺寸問題
Jan 29th 2015, 08:23

雖然騎車有一段時間了,但哪一個尺寸的車架,對自己才是適合的,一直不是很了解....

dogma 65.1是店家幫我一般的fitting方法(量角度、跨高之類的....)後,幫我選的,尺寸46(上管515)

c60 是買45s的(小樹自轉用我去做rutel的資料,建議我的尺寸)

感覺上c60 45s的尺寸好像騎起來比較適合我,坐管也拉得滿高的,相對dogma的話。

我想問的是,如果以c60 45s對我來是正確的尺寸,那尺寸46的dogma對我來說是太大了嗎?

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()