Blogtrottr
Mobile01最新文章
 


From our sponsors
bootcamp windows 7 安裝完成後開機黑畫面...
Aug 31st 2014, 05:01

各位大大好

是這樣子的 我已經用bootcamp安裝好windows 7 剛開始都用的好好的也沒有安裝任何更新 windows 7是學校正版的包含SP1 沒更新是因為我把它關掉了 因為網路上說最近不要更新

後來 今天要開機時 結果就黑畫面了...接下來就沒再成功進去windows 7了 T.T

我重新安裝過了說...

有人知道這怎解嗎? 我上網找這問題黑畫面大多卡在windows 7安裝的時候 但我怎卡在安裝好要進去windows 7 裡@@

先感恩你們~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()