Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
求助...電腦開機,螢幕沒有訊號 (有測試
Mar 21st 2014, 04:03

先說問題.
昨天我用GIGABYTE 的APP CENTER 更新了一大堆東西,有包括DRIVER
重開機結果發現螢幕顯示沒有訊號
-已確認螢幕跟線材正常運作
-已測試內外顯所有輸出端口

然後我就做一些測試,
把RAM都拔掉來開機
他....短嗶了一聲,螢幕還是沒訊號
那我再把外顯拆掉
他還是短嗶了一聲

有拔電池
有斷電按開關放電源
所有風扇都有啟動

還是不行..
配備
CPU:i7-4770
RAM: kingston 8GB X2 1600
GPU: GIGABYTE GTX660ti
MAINBROAD: GIGABYTE H87-HD3
PSU: CORSAIR CX500

我測不出來...各位大神可以告訴我發生什麼事嗎

如果還是不行的話,我可以直接把版子拿去GIGABYTE 送修,他們會受理嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()