Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
[請益] 髮根燙的種類
Mar 21st 2014, 20:22, by whereisjwill

作者whereisjwill (@@)

看板hairdo

標題[請益] 髮根燙的種類

時間Fri Mar 21 20:22:34 2014

小弟我的頭髮因為很細很軟 所以定期都會去做髮根燙 有個疑問是 現在去髮根燙設計師都是在髮根靠近頭皮的地方夾兩層夾子 然後在上藥水 可是我之前在另一家髮廊做過一次髮根燙 他是把我頭髮一搓一搓的捲起來 然後再用黑色小髮夾卡住 這樣的燙髮頭髮也會蓬, 而且還會有一點捲度 我後來要求設計師用這種方法的髮根燙,可是他們都說不會 我想請問的是頭髮一搓一搓的捲起來 然後再用黑色小髮夾卡住 這種方法的燙髮要怎麼跟設計說? 有沒有一種名稱呢? 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 119.77.194.200

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()