Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[討論] 個性契合vs身體契合
Mar 21st 2014, 20:42, by BoyGirl1

作者BoyGirl1 (男女板專用帳號1)

看板Boy-Girl

標題[討論] 個性契合vs身體契合

時間Fri Mar 21 20:42:06 2014

如題 兩個截然不同的男生 一個他體貼善良溫柔大方 一個他總是帶給我激情和刺激 要怎麼選擇 大家看過像天堂的懸崖嗎? 他們就像是那對兄弟 只不過不同的是 他們都只專心的為我付出 認真的討好我 我的一舉一動都會讓他們非常在意… 想問版上大家的想法 如果是你們會覺得哪邊比較重要呢? 個性vs身體 原po是19歲女生 被這問題困擾非常久 po這種問題像是討噓… 這兩個月一直持續著這種罪惡感 是不是我該毅然放手別再和他們來往? 放過他們也放過自己呢? 真的非常掙扎痛苦呀… -- 我是貼心的匿名帳號Boygirl1,有需要就寄信給我吧! 來信記得附上發文類型標題,以便小板主代發匿名文作業唷! 1.分享 2.心情 3.求助 4.討論 5.問卷 6.公告 若想要刪除匿名文章時也可以來信給小板主 但小板主無法幫忙刪掉不屬於您的文章唷! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 203.187.51.224

curryhats:身體是哪招= =???? 03/21 20:43

BigCat:…成大19歲女生帶兵進立法院 這篇19歲女生在玩兩條船… 03/21 20:44

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()