Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[問題] 也許要被解雇了
Jan 3rd 2014, 16:54, by hydeufo

作者hydeufo (Time to say goodbye)

看板Salary

標題[問題] 也許要被解雇了

時間Fri Jan 3 16:54:35 2014

我12月剛應徵上一個新工作, 但是一個月下來,我的表現讓主管很 不滿意,讓我心裡有個底了,由於我們是自己手填上下班時間,但是我忘記將這個表格拍照存檔,然後它就被繳回公司,要是公司資遣我但是卻不付我資遣費或薪水,那證明我有上班的記錄卻不在我手上。不過我有影印一份當初簽的合約,這個應該也可以當作我有在這家公司工作的證明吧? -- Sent from my iPhone -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.80.208.50

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()