Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 跪求恢復臉書舊版首頁的方法
Dec 21st 2013, 17:44, by baby0922

作者baby0922 (我要水球)

看板Facebook

標題[詢問] 跪求恢復臉書舊版首頁的方法

時間Sat Dec 21 17:44:53 2013

☑ 我確認我已經按 z 瀏覽過精華區且也用 / 功能搜尋過板面上相關文章 注意:請按 Ctrl+X 再按 T 修改文章標題使之包含應用程式名稱 ─────────────────────────────────────── 我想要把我的臉書首頁改回舊版,不是動態時報那個,而是臉書的首頁! 新版的首頁把所有不管是人氣動態還是最新動態都搞在一起無法區分, 我錯過好多朋友的發文,真的好懷念以前可以分為最新動態,從頭看到尾, 不會漏掉! 不知道有沒有方法可以改回舊版首頁ㄚㄚㄚㄚㄚㄚㄚㄚㄚㄚㄚㄚㄚ???? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.116.155.176

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()