Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Startup Hiring: How to Hire the Best People

Attract and retain the best people. 7 lectures from top founders and CEO's about how to hire for your startup! Sign up for $19.
From our sponsors
[求救] 爬坑的方法
Dec 21st 2013, 08:14, by x123406789 ( 你所不知道的人 )

[投票中]本問題已交付投票,提供 10 G 幣回饋給最佳解答者,投票截止時間:2013-12-26 16:30:04(還有4天23小時38分57秒投票到期

我的MAIN角是死歌 我的流派是重生傳送
神裝是大天使之杖時光之杖瑞萊的冰晶節杖中婭沙漏黎安卓的折磨死亡之帽
我知道不帶鞋子很奇怪但是我的裝備對團隊的輸出最大
而且我每次把線壓的好好的 對面打野就來亂 所以常常坑人
我不想要改變我的玩法 也不想改變我的出裝 告訴我我該如何做才好?
我常常檢討自己是不是一個好死歌 但我覺得沒問題阿 正常情況下前期對線也沒被單殺過 除非對面打野一直來亂
拜託幫幫我

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()