Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[問題] 關於手持測速照相
Dec 21st 2013, 15:41, by ktaipei

作者ktaipei (我是POA)

站內car

標題[問題] 關於手持測速照相

時間Sat Dec 21 15:41:44 2013

今天開在快速道路上,速限100,一側只有兩線 我開在內線,外線是大卡車,在一個轉彎處,因為我要超過它 所以就加速要超過,想不到就在轉彎盡頭有一台紅斑馬 打開車門手持測速槍對著不知道哪一台車~ 我確定我有超速,大卡車應該沒有 那時我跟大卡車很近,而且我的車頭還沒有超過它 如果我被拍的話,兩台車應該都會在照片裡面 這樣罰單會成立嗎?? 因為沒有被開過超速罰單,想要詢問一下,感謝。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.173.136.57 ※ 編輯: ktaipei 來自: 1.173.136.57 (12/21 15:43)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()