Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Ever want to impress your boss or that special someone?

Learn the basics of wine tasting from glassware to history to tasting techniques in this online course. This is a course you're sure to enjoy!
From our sponsors
[分享] 繪圖 - 那一年屬於台灣的TPA﹝轉貼﹞
Dec 10th 2013, 00:47, by jo90j00 ( J哥萬歲 )

摘自  巴哈姆特

雖然我只是從台版OB才開始玩LOL,但是從紅色警戒、終極動員令、AOE、CS、星海一路玩過來,也勉強算是個電競迷。

但我真的沒想到台灣的隊伍可以在電競的世界舞台發光發熱,TPA奪冠的那一瞬間,我人還在軍中服役,雖然很可惜沒有看到直播,但是看過數次的VOD還是令我感動不已。

台灣人真的很有韌性,也不諱言追求夢想。

我認為TPA帶給台灣人的不是一個冠軍獎盃,而是一個信念。

有夢、去做;拼命、才會成功。

現在的環境的確不好,經濟、政治,我想我們都無權過問。
但是懷抱夢想,就是捍衛我們的權利。

雖然現在TPA已經改朝換代了,但是那一年的TPA,確確實實烙印在我們心中。

這是屬於我們的傳說。
H004

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()