Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Learn to Play the Ukulele

Make your own music in your own way on the ukulele and have fun doing it. This online course is taught by "Cool Hand Uke." Sign up today for just $25.
From our sponsors
接洽設計師反而使我落寞
Oct 28th 2013, 15:02

目前新房子快交屋,所以想先找設計師丈量,30坪共4樓,做局部裝潢,
重點在客廳及主臥,而冷氣、家俱硬體部份是我們會跟設計師商量,自己採買,
男友因為工作繁忙的關係,
全都推由我處理,銷售小姐推薦一位設計師給我,
在還沒找這位設計師前,我有大概在網路上找他的資料,
感覺他都承接豪宅大宗案件,所以銷售小姐請他撥電話給我時,
其實我不太願意,但想試看看他會不會接受,
男友方面跟我確定裝潢限額僅有50萬而已,
所以我直接說出預算價,
他跟我說坪數是大概多少,我略約說30坪,
想做客餐廳及主臥,他還問我說趕著過年嗎?
我說不趕,他說明天會跟小姐拿平面圖,在跟我連絡~痾.....是怎樣?
全程不過是幾秒鐘時間,沒說到重點,就跟我掰掰了,讓我有些落寞,
其實我有在網路上抓一些圖片,想說乾脆請裝潢的木工來就算了,
如果板上有認識台南的設計師或裝潢工人或許可否PM一下供我參考,
最近可能壓力大,
所以50萬真的很少嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()