Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
我手機掉了!請幫忙搶小米
Oct 28th 2013, 14:54

今晚我手機搞丟了 (雜牌雙卡雙待)
本來是打算用到壞掉再說
現在只能就先買小米2S電信版頂一下
至於為什麼不直接買小米3 是因為我長年都在大陸
用的是電信的號碼為主 加上老婆也是用小米2S
到時候配件可以共用(不打算買配件了)

我來不及續約了 所以連搶的機會的沒有
希望有預約到的 可以幫忙
我在大陸 付款 寄送都不是問題

歡迎光臨黛麗飾品!提供飾品零售批發及淘寶代購(http://www.daily-jewelry.com.tw)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()