Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
[問題] 疑似詐騙
Oct 17th 2013, 14:53, by h54889

作者h54889 (天之殤)

站內MobileComm

標題[問題] 疑似詐騙

時間Thu Oct 17 14:53:07 2013

剛剛接到一通手機電話 自稱是中華電信客服部 說我被抽到可以領免費商品 要我去他指定的地址帶雙證件領東西 我問說是領什麼 他回說依照我這支手機使用的資費方案有不同的東西可以選 隨後簡訊傳來上面寫著國慶回饋活動 當下覺得有異 因為以前接過中華的電話 打來都會問我是不是我媽本人(我手機掛我媽名下) 馬上就打中華客服詢問 客服回答該指定地址非中華門市 且客服人員無接到此活動訊息 也用GOOGLE查了一下該地址 疑似是間通訊行 然後又找到這篇https://www.facebook.com/CHTCallCenter/posts/10151444481283085 內容差不多 所以這是變相詐騙嗎orz -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.121.10.154

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()