Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
Re: [求助] 跟女朋友講電話,不能換地方講
Jul 6th 2013, 21:31, by redbull5566

作者redbull5566 (代PO沒問題 請合板規)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 跟女朋友講電話,不能換地方講

時間Sat Jul 6 21:31:34 2013

※ 引述《myflash (有人叫我改不害羞~)》之銘言: : 有件不解的事 : 閃光打電話給我,我家人在旁邊 : 我就拿電話到樓上去講,因為那邊沒有人 : 為此鬧得不愉快 : 她問:在躲什麼? : 我說:講電話是一種隱私,難道要我在我家人前聽我跟妳的對話嗎? : 然後就一直很不開心 : 說我讓她有陰影。 : 難道是我奇怪嗎? 我跟你是同一派的 講電話是種隱私 而且是跟女朋友講的話 難保會有一些較為肉麻的對話 也不適合讓家人聽 再者我也不喜歡別人在我旁邊講電話 然後兩邊都很大聲 我把內容都聽光了 尤其是一些可能會有肉麻對話出現 會讓想打人的 所以不管在哪一邊角色 我都會到安靜的不影響到別人的地方講 話說你家人不知道她的存在嗎? 不然她幹嘛要問"在躲什麼?" 有一種她覺得你怕被家人知道有這號人物存在的感覺 知道的話就沒什麼躲不躲的問題阿 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.39.22.162 ※ 編輯: redbull5566 來自: 114.39.22.162 (07/06 21:32)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()