close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
即時新聞-娛樂 
黃安「汗顏」KKBOX沒他的歌 大讚中國下載棒
Feb 9th 2015, 06:03

到中國發展的藝人黃安今天中午再度在微博開火,這次中槍的是音樂網站KKBOX,他說:「相對於大陸網站,我的作品幾乎都能下載到,台灣最大的音樂網站KKBOX竟然沒有我的歌,一首都沒有,我真的汗顏啊,沒辦法,自己大概不夠格吧。甚至我的成名曲新鴛鴦蝴蝶夢也是費玉清的版本,太恐怖了。所以我還得活著,要不然就像高凌風的冬天裡的一把火最後成費翔的成名曲。」
 
粉絲安慰他:「安哥,沒關係!他們不要你這塊寶,是他們沒眼光。」也有其他粉絲狂喊「太離譜了」!(路韋豪/綜合報導)




<<即時新聞動起來>>

【動即時】:最鄉民的影音頻道

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()