Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[求助] 遠距的處女男
Aug 31st 2014, 18:58, by blairccc

作者blairccc (bbbccc1107)

站內Boy-Girl

標題[求助] 遠距的處女男

時間Sun Aug 31 18:58:33 2014

手機發文 排版sor 我天平女和處女男交往了快半年了 他突然消失3天不聞不問 有在用網路也都已讀不回不出聲 事前沒吵架沒怎樣一如以往的賴貼圖聊天說話 我著急打給他賴他都沒得回應 我哭了幾天 最後提出分手 我想他要的是分手 他都知道我的擔憂和我有多深愛他 昨天我說了 他也沒回 看來是分了 今天把臉書關係取消ig不follow臉書所有與我有關的貼文照片全刪了 這是什麼 我心好痛 我在愛他的時候離開他 不是他要的嗎 我做錯了嗎 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.242.10.76 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1409482715.A.CF0.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()