Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[求助] 不知道該怎麼辦
May 27th 2014, 22:28, by hs11306

作者hs11306 (hsamo)

看板Boy-Girl

標題[求助] 不知道該怎麼辦

時間Tue May 27 22:27:59 2014

大家好 說來話長 當初我跟現任女友認識的時候 她很喜歡另外一個人 但是那人始終不回應 但是那男的事實上也蠻喜歡她的 後來在小弟的開導下她逐漸無感 而之後也因為越來越好而在一起 但是最近我們常吵架 我先自己承認是我愛生氣 但不是故意的 而她也想起另外一個男生的好 而很在意他 她說她很喜歡我 但又放不下另外一個他 讓我很難過 現在我很想讓她下定決心忘記他 我該怎麼做QQ (小弟用手機發的 請見諒 然後現在腦袋也亂亂的如果敘述不清也請原諒) -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 61.228.88.164 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1401200881.A.AC8.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()