Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Web design for beginners/

In this course, we cover many aspects of creating content for the web, from concept to production.
From our sponsors
[攻略] 雷葛爾 - 狩獵任務 開始~ 一切只是瞬間完結 JG心得分享
Apr 27th 2014, 11:13, by jason343 ( 風花使者 )

我有不同看法:
其實有點不太同意你說獅子的Q是強了。
以前的Q都是加攻速的
以前習慣了獅子的都知道的先金Q和再銀Q連招是非常流暢,所以獅子的爆發是絕對的猛。但現在2個技能中間多了要把刀拔起的動作,所以前期的雙Q是很弱,後期爆發時速度也不夠快。

所以我不同意出九頭蛇。因為爆發速度太慢了,在衝ad和ap給了對面時間反應。所以我會改出隕落
我也不會出燈籠。因為下個改版一定會削弱,還有獅子是刷野不算快的英雄。在16分鐘燈籠沒升級起來作用就不大了,所以我還是會出蜥蜴長老戰魂。因為Q的時間縮短了,所以作用也不錯

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()