Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
[問題] 大台南公車
Jan 28th 2014, 14:24, by nonoyou

作者nonoyou (小啾)

站內Tainan

標題[問題] 大台南公車

時間Tue Jan 28 14:24:03 2014

最近沒車大多以公車代步 才發現台南公車時間從我學生時代一直沒改進 一直以來最常搭的18號 跑馬燈(or app)上明明就顯示還有5分鐘到站 我等了快10分鐘後,又顯示23分後到... 也不可能錯過班次,因為我等站離出發站約10分鐘車程,我總是在發車時間就過去開始等了... 有人也是跟我遇到相同狀況嗎? 撇開學生時代時間更不準 這個月這種情況我遇到兩次了== -- Sent from my iPhone -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.8.155.23

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()