Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[請益] 有人用雪花秀產品長痘的嗎?
Jan 24th 2014, 01:47, by lalalakathy

作者lalalakathy (希雨晴)

看板BeautySalon

標題[請益] 有人用雪花秀產品長痘的嗎?

時間Fri Jan 24 01:47:03 2014

小妹我媽是SKll的忠實粉絲,由於我看了某些部落客文和PTT推文後,我瘋狂愛上雪花秀 由於我不太會長痘,在我剛開始用的第一個禮拜卻長了些痘,之後便正常…皮膚也變的很好。因為之前買了雪花秀送了一些贈品,便把可愛的潤燥小sample分享給我媽用,跟他說要在化妝水前洗完臉後擦…結果今天他跟我說…你給我用的那保養品我擦了開使長痘耶 有人有這樣過嗎? 依我爬文他們家東西不是都算是深層保養漢方產品,應該是還好才對 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.161.2.201

lalalakathy:這樣算是不適合嗎? 118.161.2.201 01/24 01:49

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()