Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 被人標記的相片不見
Jan 3rd 2014, 11:12, by Summer01

作者Summer01 (D)

站內Facebook

標題[詢問] 被人標記的相片不見

時間Fri Jan 3 11:12:38 2014

被朋友標記打卡在相簿會出現在自己的首頁 但是有一張我被標記的相片某一天突然從我這不見了 有去自己的活動紀錄看也沒有被隱藏還是在活動紀錄看的到 對方也沒有取消標記我,除了我之外其他人的也都正常出現在他們自己的首頁上 但是首頁就是沒看到這張我被標記的照片 請問這是什麼問題?謝謝!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.36.188.172

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()