Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
2013 Ski and Snowboard gear is on sale now.

Get ready for Spring with new arrivals and wake gear. Shop today.
From our sponsors
[情報]台中中友12/5~12/25 化妝品買兩千送兩百
Dec 3rd 2013, 23:57, by tsbtsb

作者tsbtsb (tsbtsb)

看板MakeUp

標題[情報]台中中友12/5~12/25 化妝品買兩千送兩百

時間Tue Dec 3 23:57:01 2013

如標題 住在台中的女孩兒們千萬不要錯過了唷 +玉山中友信用卡刷買五千再送兩百禮券! 說到這我不得不說我今天的超白癡事件 (掩面大哭) 其實目錄就躺在我家 但是我根本沒注意日期是12/5(再過幾天) 就開始了 今天就想說好吧去中友拿我訂的follie follie 戒指 然後順便去smashbox 逛逛 (從11/27忍到現在,想說忍到現在應該很多東西都缺貨了,我可以減少失心瘋的機率) 結果我腦波太弱+櫃姐很好總共花了八千多元(哀...) 如果我有好好的仔細看目錄,那麼我禮拜四再來買,兩千送兩百那我就會有八百塊的 禮券啊!!八百元是八百元啊!!!! (再大哭一次) 另外再加上中友聯名卡送的禮券兩百元 總共是一千元的禮券啊啊啊啊啊 !!! (還要再哭一次) 然後我就可以再拿這一千元去 Benefit買個好用小物回家 天啊!!!!我為什麼要這麼白癡 我為什麼要這麼白癡!!! 以上情報提供給大家,希望大家不要跟我一樣犯下如此智障的錯 ! (眼睛已哭腫) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 60.244.36.212

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()