Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Speak Up - Stand Out!

Learn how to be a confident communicator. Transform the way you experience public speaking with this $39 online course taught by Alexa Fischer.
From our sponsors
[心情] 療傷的感覺
Sep 6th 2013, 03:25, by IamCuteGirl

作者IamCuteGirl (紅茶微糖微冰,文青。)

站內Boy-Girl

標題[心情] 療傷的感覺

時間Fri Sep 6 03:25:35 2013

今天跟之前跟我告白的女生出去吃飯 發現她好愛笑 雖然我不知道她在笑什麼 不過我發現我一直想著前女友 去的地方也很熟悉 都有點想躲到廁所去哭了 不是一個人的感覺真好..... 至少不是一個人躲在房間難過 她希望我開心點 然後天天找她出去玩 我沒說有空就走吧!!! 這樣也算療傷的方式一種嗎??? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.253.115.121

takomalu:不要你的傷沒好 把人家傷到就好 09/06 03:42

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()