Blogtrottr
批踢踢實業坊 hardware 板
 
Need to buy a car, but dread talking to car salesmen?

Fear no more! Enroll in this online course and learn how to effectively and confidently negotiate a great deal, saving you thousands!
From our sponsors
[請益] 誰可以借我外接光碟機QQ
Aug 31st 2013, 06:16, by like5556

作者like5556 (榛)

看板hardware

標題[請益] 誰可以借我外接光碟機QQ

時間Sat Aug 31 06:16:11 2013

其實我不知道我PO在這裡對不對... 因為家裡的電腦開機之後 資料都會不見 所以我就決定重灌了! 但這台電腦沒有光碟機 所以我就決定用隨身碟重灌 沒想到還是不行... 我對光碟機的需求沒有這麼大 而且又是一枚窮小妹 想請好心的大大 能否借我外接光碟機 我會請他一杯清玉的黃金比例!!! 速灌速還!!! ps.我在板橋>※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.240.104.192

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()