Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
[心得] HTC New ONE 紫光問題心得分享(北美) part4
Aug 31st 2013, 02:38, by MyCowBay

作者MyCowBay (Desperado)

看板MobileComm

標題Re: [心得] HTC New ONE 紫光問題心得分享(北美) part4

時間Sat Aug 31 02:38:13 2013

繼續更新進況啦~看還要跟HTC奮戰多久~ 以前大多數是告洋狀,這次我是告台狀 http://imgur.com/UfdLoYg,b1vaPPP (回覆再第二張圖)
看到HTC的回覆我傻眼了... 在"光線不足"拍照容易產生紫光或雜訊 坦白說這點我可以接受,我是買手機不是買相機 但你的廣告當我是北七唷...你就強調在低光源拍啊 而且你怎麼定義"光線不足",我連我在家有開燈拍都會有這情況了 建議我連絡當地客服,阿我就連絡過也給你聯絡單編號 擺明就是"你自己想辦法吧"... 繼續跟他抗爭 -------------------我是分割線--------------- 剛AT&T又寄來整新機給我了 這次非常好,相機沒問題 但是...你電源鍵沒有按下去的感覺啊... (這好難形容...就是不好按而且沒有按到的感覺,感覺是"貓"下去) 現在手上有三隻ONE了 一隻是原始的,刷完官方韌體更新以後紫光更嚴重 一隻就是之前出問題的白色 一隻就是剛收到的黑色 好像以前再打副本的感覺,都開不到好的寶物... 最後附上ONE 大合照 http://imgur.com/496odl6
(待續) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 71.252.216.152

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xals2q 的頭像
    xals2q

    2015花千骨線上看tv 2016花千骨 花千骨線上看drama q 花千骨線上看drama 仙俠奇緣之花千骨線上看 花千骨線上看tv543 電視劇花千骨線上看 花千骨線上看第一集

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()