Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 TaiwanDrama 板
[親愛] 親愛的 我愛上別人了 片頭曲歌詞
Jul 6th 2013, 13:13, by n16482003

作者n16482003 (MHP老獵嫩咖)

看板TaiwanDrama

標題[親愛] 親愛的 我愛上別人了 片頭曲歌詞

時間Sat Jul 6 13:13:52 2013

台視 親愛的我愛上別人了 片頭曲 主唱:李玟 作詞:阿弟仔 作曲:阿弟仔 編曲:廖偉傑 http://www.youtube.com/watch?v=9qq7cFhznpU 官方MV

[embedded content]

http://ppt.cc/ONSX YAHOO片頭 愛情降臨了,帶走了,孤寂的沈悶… 我朝你狂奔,喔~好深刻… 你是否都還記得? 當初多認真,相信著…可那真愛呢? 被時間拉扯,喔~被鯨吞… 殘忍的矛盾… 能不能回到過去呢? 過去那種快樂,狂熱的愛著… 能不能選另一個人? 填飽愛的飢渴,脫困了、又然後呢? 能不能給我一個吻? 不帶一絲冰冷,溫暖我的唇… 能不能就繼續放任? 讓我們逃避著,逃成了一段永恆… 能不能…? = 愛情過期了,捨不得,承認又如何? 難道新鮮的,不會受困, 誰回答我的疑問…? 太依賴感覺,太愚笨,於是改變呢… 如果你也能…喔~堅持著, 我願意再撐… 能不能回到過去呢? 過去那種快樂,狂熱的愛著… 我們就別再奢求了, 會走到這一刻,你和我都該負責… 能不能給我一個吻? 不帶一絲冰冷,溫暖我的唇… 我可以為了你容忍, 再多的不可能, 如果我們一起呢… 能不能…? ------ 因為覺得歌詞很有意境 就照著官方MV打了歌詞 不知道是不是原劇意境太強大的關係 官方MV看了有點有點小出神XD -- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.232.199.77

Josiechu:覺得片頭片尾曲都很好聽 07/06 13:30

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()