Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 MakeUp 板
Re: [心得] 反推 沒職業道德又大嘴巴的彩妝造型師
Jul 6th 2013, 11:04, by tirme

作者tirme (Tirme)

看板MakeUp

標題Re: [心得] 反推 沒職業道德又大嘴巴的彩妝造型師

時間Sat Jul 6 11:03:43 2013

我必須來澄清這件事情 首先我是彩妝師的朋友,也是所謂朋友的朋友的男朋友 我的女友不太會使用電腦,這整件事情都被原po先生給欺騙 彩妝師的部份,根據彩妝師的說法,他的言論充滿對我個人的攻擊 因為原po先生積極的想追我的女友,表面上說是祝福我們,私下卻做了很多心機 彩妝師基於朋友道義,全盤告訴我這件事情,我想任何人都該感激這樣的朋友 知道有人要對你的朋友不利,你會選擇幫助朋友?還是聽信只是客人的原po先生? 至於來這討拍,還貼這種明顯毀謗的文章 ,我想就留給當事人處理 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 27.244.166.41

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xals2q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()